BabyAta Sevil1996 bayram boyunca doktor olmaz yani 3 gün ama diğer günler doktordan doktora değişir ben dün randevuma gittim bayram boyunca şehir dışında değilim acil bir şey olduğunda hastaneye geldiğinizde haberim olsun dedi doktorum.