Silaybooo123 Arkadaşlar sabahtan beri göbeğimin sol tarafında tam kol altı hizasının biraz önü sol taraf öyle bir ağrıyor ki niye olur bu neden olur doktora gitmem gerekir mi
tatlibebegim_ Silaybooo123 böbrek tarafı mı diyosun benimde sağ tarafım ağrıyodu böbrek genişlemesi varmış 2 cm doktor sağ tarafına yatma dedi
Asu_baby5 Silaybooo123 benimde dünden beri vardı nefes alamıyordum 31+5 günlük hamileyim taş düşürüyormuşum ömrümden ömür gitti ihmal etmeyin gidin baksınlar sonrası bebek için iyi olmuyormuş sancı olduğu için onu da rahatsız ediyormuş
Silaybooo123 Cilginanne2bebeli68 21+3 çok şükür elhamdülillah Rabbim’e ama korktum takipli olduğum hastanenin aciline gittim siz kaç haftalıksınız
Asu_baby5 Silaybooo123 iyi bari Allah kimseye yaşatmasın bu sancılar nasıl şeylermiş hamile kaldığıma üzüldüm doğurabileceğimi sanmıyorum bu bebeği ben de dünden beri psikolojim alt üst oldu
Silaybooo123 Asu_baby5 doğum korkusu bende normal doğumdan var çünkü lise zamanında ebelik bölümü okuduğum için doğumhaneye vermişlerdi yüreğim dayanmıyor o yüzden kendimi pozitif bir şekilde sezaryenle avutuyorum 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Asu_baby5 İnşallah pozitif olur herşey 😊 beni hastaneye yatırdılar bugün yarın böbrek taşı ameliyatı olcam ihmal edince neler oluyormuş bizzat yaşadım çok dikkat et sende kendine