ipeklinaismom Normalde afedersiniz hep gün aşırı tuvalete çıkarım . Şimdi bir haftadır sabahları rutin olarak çıkıyorum hatta günde iki kez bile olduğu oluyo doğum belirtisi mi acaba 37+4 olduk