Merhaba 2 haftadır şiddetli akkntim kasintim var sanırım mantar oldum doktorum takviye edici probiyotik ilaç verdi o biraz iyi geldi fakat geçmedi kullanali 2 gün oldu 19 +4 haftadayim vajina içine kantron süren varmj internet araştırdım pek mantıklı bi cvp bulamadım teşekkürler cvp bekliyorum iyi pazarlar