serra88 17 haftamdayim, dun aksam baslayan kramplar aklimi kacirdim adet sancisi gibiydi, meger normalmis sanirim, doktorum hemen magnezyum ic dedi, ve geceyi rahat gecirdim allaha sukurler olsun, boyle yasayan var mi?
oylesinebiri0 serra88 bende 29 haftadayım sbaah çok kötü ağrım oldu magnezyum içtim geçti bende korktum bir şey mi oldu diye
Tugba-ikizler Bende kullanıyorum magnezyum bırdı ıkıye çıkardı doktor Bide benımkıler ikiz çok kasılmalarım oluyo 34+3 olduk