İkinci trimesterde diş etimin yukarısı şişmişti meğer dişte ki çürük ve iltihabın oraya vurmasindanmis doktor bişey yapamam dedi bir süre ağrı kesildi ancak şimdi yeniden başladı 35 haftalık oldum en azından gebelik süreci bitene kadar bu ağrıya ve iltihaba ne iyi gelir bilgisi olan var mı