Meryykb01 Sadece alyansımı takıyordum o da tam oluyordu evlendiğimden beri,dün eşim fark etti meğer yüzük parmağım balon gibi olmuş ne yaptıysam çıkmadı..siz çıkarmak için geç kalmayın hiç düşünemedim ama lazımmış aklımızda bulunsun
MorKelebek54 Meryykb01 cikartabildiniz mi peki? Kuyumcuya gidp kesirebilirsiniz eski haline tekrar döner mi bilmiuorum ama. Sabunla kremle kendiniz ciskrtmaya calismayin bence hic daha cok zarar verirsiniz parmağıniza ki zaten odemliymks de☺️
mavikalpvemavikalp Meryykb01 bende yaşadımmmm🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ sabah uyandım parmağım mosmor olmuş ödemim inince çıkarttım dahada takmıyorum takı felan
Meryykb01 MorKelebek54 hayır malesef çıkaramadım o yöntemlerin hepsini denedim daha da şişti😁🙈kestiricem bi kaç güne
ecmelmirzaogluu Kaçıncı haftadasın canım ben de hala çıkarmadım takısız da asla duramam napicam bilmiyorum darlasinca 😂
Meryykb01 ecmelmirzaogluu valla 25 ten sonra ödemlenmeye başladım ama hep ayaklarıma baktım hiç ele bakmamıştım 😅geniş takın bence duramıyorsanız kestiricem ben mecburen
MorKelebek54 Meryykb01 iyi bari ben cok şükür daha onceden cikardim kilo almaya baslayinca. Ki o zaman bile zor cikti yani esim ciskrdi sen düşün 😂 simdi olsa cikaramam kesin bende hem kilo hem odemden😂
Hazal966 gulsozel bende sabunla çıkardım 🤣🤣 bide baktım parmağım iz olmuş😃 çıkarmasaydım hiç çıkmazdı daha herhalde🤣🤣
BabyAta Ben 4. Ayimda yuzuk Ajda bileziklerim vs hepsini çıkarttım. Ne olur ne olmaz hele yüzük hiç takmayın. Ben normalde de çok takmazdım zaten alyans