MerveDC hiç ama hiç uzulcek bir durum yok ikiz cocukları olanlar napsin mesela ben 2 tane bebekle ayni anda ilgilenmek zorundayim en azindan dogana kadr digeri kendini toplar biraz daha 1 yaşini geciyo nerdeyse üzülme Allah'ın gücüne gider sana veriyo daha ne istiyosun kuzum evlat diye yananlar napsın bide oyle dusun nasibi var o bebeginde yapcak hicbisey yok ❤