Ceylinimm MerveDC boşuna üzmeyin kendinizi ne güzel evladinizin adina sevinin. kardesi olucak oyun arkadasi olucak birbirleriyle düşe kalka buyuucekler. Bende yeni dogum yaptim 2. yi suan düşünmüyorum korunuyoruzda zaten ama olursa da bas göz üstüne
Esmalemdar MerveDC yanlız sprail caiz demişsiniz ama eşiniz kadın doğumcu olmadığı sürece caiz değil başka yollar denenmeli taktırmak isteyen taktırır o ayrı tabi de 😀
MerveDC Esmalemdar ona bakarsanız dogum yaparkende eşimiz doktor degil ki mecburi durumlar var tabi bayan olması şart
ZeynepSabancay MerveDC kızızm sekiz aylıkken hamile kaldım 35 haftlaık hamileyim şuan.istiyorsan bilemem ama istemiyorsan inşallah hamile değilsindir. Daha adetler yeni düzene girdiği için onun gecikmesidir inşallah
Esmalemdar MerveDC Alakası yok Doğum zaruri bir durum orda tabi öncelik bayan hekim ama yoksa erkek hekim elbette caiz ama sprail zaruri bir durum değil canım
Tansukrkmz Benimde oğlum 1 yaşında 5 haftalık hamileyim ilk duyduğumda çok üzüldüm ama nasibi varmış demekki
Denizanne MerveDC aynısını ablam yaşadı iyikide yaşadım diyor merak etme onu bi hissetmeye başla sende iyiki dersin 🥰
[silindi] MerveDC korunmamışsınız ve olmuş tabi niye üzülüyorsunuz ki o zaman korunsaydınız Korunarak olsa nasip diyicem
MerveDC [silindi] oda insanlık hali yanlışlıkla oldu derler ya ondan. Üzlmemde normal cocgm daha 7 aylık düşünmüyrdm ama takdiri ilahi
Esmalemdar MerveDC düşüncenize saygı duyuyorum arkadaşım bunu ben sana ne kadar anlatmak istesem de yanlış anlayacak anlamak istemeyeceksin 🙏
[silindi] MerveDC işte bende onu diyorum da korunmanız gerekmez mi istemiyorsanız mesela biz korunduğumuz halde ben korkuyorum 😂
Selin46 MerveDC bn 24 yasıms girdım iki cocugum var cokta mutluyum ikisiyle ıyıkı olmus lar vlla hic isyan etmedim Allah gonlume göre de bı kız bı erkek verdi kızım uce girecek oglum yedi aylık cok sukur
[silindi] MerveDC yani tabi öyle ama isteyerek olmuş biraz😀 yani korunmamışsın hamile olmak kaçınılmaz