Kızlar merhaba hamilelikten önce dişimi kanal tedavisi yaptırmıştım şuan 5 aylık hamileyim ve o dişim agrıyo kanal yapılmasına ragmen internetten edindigim bilgiye göre diş iyileşme göstermemiş ve çekilmesi gerekiyomuş başına gelen varmı ne yaptınız? Birde agrımaya başladı şişicek yanagım hissediyorum ne iyi gelir böyle bir durumda