Selam kızlar. Benim bebeğim 7 bucuk aylık ama desteksiz tam oturamıyor. Oturmak için kalkıyor, oturmak istiyor ama tutamıyor kendini. Geçenn güne kadar bebek arabasının uzanan kademesini kullanıyorduk ama dün oturan kademesini kullandık bebeğimi oturtup dışarda gezdirdik hiç rahatsiz olmadı. Acaba desteksiz oturamayan bebeği uzun süre oturtmak zararlımı?