Hayattdmrkrn cuma günü gittim bende 20 lik diş ağrım başladı tekrar bayram üstü en azından çekilecekse çekilsin yada ilaç alayım diye , doktor çekerim ama güzel bakman gerekiyor iltihap kapmasın dedi bende korktum açıkçası bayram üstü bütün belalar beni buluyor diye antibiyotik yazdı onu kullanıyorum 25. Haftamdayım ama özele gittim bende ücret ödemedim herhangi bir işlem olmadığı için yakındaki özelleri arayabilirsiniz bazı yerler muayene ücreti almıyor işlem yapılırsa ücret alıyor