Byz0706 Airfryer önerisinde bulunur musunuz acill bugün alacağım da philips, karaca arasında kaldım kullanan varsa yazabilir misiniz?
minnosbirkiz Byz0706 karacanın elektronik ürünlerinin çok iyi olduğunu düşünmüyorum, eğer ikisi arasında kaldıysanız philips daha iyi ☺️
bahocum Byz0706 philips için bütçeniz varsa karaca’yı düşünmeyin bile elektronikleri çok iyi değil bence
Byz0706 minnosbirkiz Benim de diğer elektronk aletlerim karaca ondan düşündm onu ama philipsin ki daha iyi duruyor memnuniyet açısındn sormak istedm teşekkür ederim cevabınız için
Newmommyy Byz0706 canım aklını bulandırmak istemem ama bende tefal var içi döküm olduğu için tercih ettim çok da memnunum.
sorybaby Byz0706 bende philips xxl var çok memnunum mutlaka alacaksaniz en büyüğünü alın çok işinizi görecektir