Kızlar benim ovulasyon testlerim böyle tarihleri de yanında yazıyor 30 martta 1-2-4-6 nisanda değerlendirdik. Eşimde sperm sorunu var mı yok mu bilmiyoruz. Sadece benim prolaktinim 33, doktor sorun olmadığını söylemişti. Gebelik ihtimali var mi sizce değerlendirmeler doğru mu? Yardımcı olursanız çok sevinirim 😇