27+2 yim iki güne kadar göbek hizası üzerinde hissediyordum düne kadar asagıda rahim de hep hafif olarak daha güçlü hissediyordum korkuyorum bir sıkıntı mı var şuan ki hareketi daha hafif bu durum beni korkutuyor araya. Bayramda girdi doktora gitmeme var ne yapacam bilmiyorum