Papyon_34 Şimdi bebek için hemşireye yenidoğan takımı bezi battaniyesi çorabı vs veriyoruz ya. Hastanem hediye olarak kendisi de hastane amblemi baskılı takım veriyor. İlk onu mu giydirirler bebeğime yoksa benim verdiklerimi mi?
yenidenanne34 Papyon_34 eger sizden kiyafet isterlerse bilki seninkileri giydirecekler ama istemezlerse kendilerinkini giydirirler 🥰 ilk dogumu ozelde yapmistim bizim verdiklerimizi giydirdiler hastane kendi kiyafetlerini hediye olarak çıkışta vermisti bize
Papyon_34 yenidenanne34 Hediye kutusu olarak gösterildi bize de sizin dediğiniz gibi verilecek demek ki ☺️