Gurbetci1anne bende ilk kez biberonu bugün kullandım bebeğim bir aylık dolaptaki sütümü vermek için kullandım ama bebek bildiğin içemedi yarım saat geçti 10cc bile ememedi. Sonra ben baktım neden böyle diye bildiğin ben bile çekemedim nasıl biberon ucu o ya verdiğim paraya yazık bir aylık bebek bunu nasıl emecek şok oldum deneyince. Bebeğin ağzında boşuna durmuş biberon bende az az geliyor sanıyorum 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ nasıl biraz daha akisken hale getireceğiz bu biberonu