Bnurd evet beni de 39+4 te uyardı sabah 11 de uyardı akşam 6 da başladı sancılar suyum gelmişti
Dk tut beş dkda bir regl ağrısı gibi ağrı vurması lazım
Şuan ağrıların varsa sıcak suya gir hem açılmanı kolaylaştırı suyun geldikten sonra girmek sıkıntı oluyo sancını evde çek
Keşke uyarmasaydı dedim ben bana demedi uyarıyorum diye sonradan dedi niye uyarıyorsa bıraksın istediği an gelsin çocuk 🤦🏼♀️ belki de yavrum hazır değildi diye normal doğum yapamadım bilmiyorum inşallah hayırlısı kolay doğumun olsun canım