Normalde termosumda sürekli sıcak su tutarım bu gece unutmuşum gece uyandığımda oğlum çok ağlıyordu yeniden kaynatamadım elime dökünce suyu ılık geldi yaptım mama ama tadına bakınca da soğuk geldi vermek zorunda kaldım çok ağladığı için bir şey olur mu acaba içimde dert oldu