26 şubat sezeryan günü vermişti doktorum. Ama 25 şubat gece benden kan geldi agrım sancım yoktu kanamam oldu doktor 6 7 saat sonra gelip hastene ye beni sezeryans aldı. Hastanedeki ebe kan geldi dedim tamm nişan geldi dedi. Nişan gelmesi böyle mi oluyor