Merhaba kızlar 3 defadır aynı şey başıma gelince tuhaf hissetim belki aranızda benim gibi olanlar vardır ikinci gebeliğim ilk gebeliğim de böyle bir şey yaşamamıştım, sürekli hastalanıyorum diyorum ama dinledikten sonra uzun uzun uyuduktan sonra hastalık falan kalmıyor bugün market alışverişi derken koşuşturmaca derken eve gelince boğazım şişti tüm kemiklerim sızlamaya başladı inanılmaz bir hastalık ve ben bayram arifesi kesin hastalanıyorum dedim uyumuşum ve uyandığım da dinlendiğim de boğaz şişliğim o yorgunluk hepsi geçmiş oluyor, bunu çok yorgun olduğum 3 gün yine yaşadım her yorgun olduğum da böyle oluyor ve dinlendiğim de geçiyor bağışıklık sistemim çok mu çöküyor anlam veremedim…