Rbs6008 31 haftalık doğum yaptım nst de hareketlerini doktor iyi görmüyorum herşeye hazırlıklı ol dedi özürlü ola bilir dedi acil sezeryana aldılar kızım çok şükür sağlıklı doğdu 1,500 gr doğdu kızım 25 gün yoğun bakımda yattı eşim askeri personel doğu da görev yapıyordu o dönem kimse de yoktu yanımda çok zorlandım ve şuan 2 yaşına girdi 😍hiç korkma prematüre bebekler daha güçlü ve sağlıklı oluyorlar sen dua et bol bol bebeğini yanına aldığın zaman daha çabuk büyüyorlar Rabbim tez zamanda yanına almayı nasip etsin inşallah