Kızlar merhaba, 19 haftamın ilk gününde maalesef kötü bir kanama geçirerek hastaneye yattım. Doktor kasılmam ve kanama bölgem olduğunu söyledi. Kanamam çok hızlı kesildi fakat o karında sertleşme hissiyle birlikte kasılmayı hala hissediyorum. Progestan 200ü günde 2 defa fitil olarak alıyorum. Açılma yada rahimde kısalık yok. Böyle kasılma yaşayanlarınız oluyor muydu? Hemşire kanaman olmadıkça sorun yok tarzında konuştu ama yine de bu endişe içimden çıkmıyor. Kasılma mı ona da emin değilim bir tarafa toplanıyor gibi yumruk oluyor geçiyor bir süre sonra.