Bensss Kızlar geçtiğimiz ay birlikteliğimiz oldu sonrasında adette oldum. Bu ayı değerlendiremedik ancak adetim gecikti. Böyle bir durum yaşayan var mı?
Kaderbadenida Mzzz 5 günüm geçti test pozitif çıktı beta hcg 91 yeni kanamam oldu 5 damla biraz kasılma var neden ki
Tgcmr Kaderbadenida betanız 91 cıktıktan 2 gun sonra test yaptınızmı? En az 2 katı yukselmesi gerekir yoksa kimsayal gebeliktir düşer sizinkisi tutunma kanamasıda olabilir dr a gitmekte fayda olabilir
Kubraakgn0 Kaderbadenida Aslında değer çok düşük kendi kendine düşebilir niye kürtaj dediler ki onu anlayamadım canım
Kaderbadenida Kubraakgn0 kanama çok fazla kese hala duruyor değerin düşükten sonra sıfırlanması gerekiyormuş Salı günü netleşecek inşallah kürtaja gerek kalmaz dua edin
Mzzz Kaderbadenida kese hala duruyorsa düşük olmamıştır belki durur benimde çok fazla kanamam olmuştu ama bu şey olmadi
Tgcmr Kaderbadenida korkma ben salı gunu kurtaj oldum cok korktum ama hıc bısı anlamadım zaten uyuttukar 10/15 dk surdu uyanıncada kasık agrım oldu adet olcam gibi
Mzzz Kaderbadenida benimki yarım gün sürdü baya kanamam oldu agrimda vardı şükür düşmesi inşallah seninde öyle olur
Mzzz Kaderbadenida ağrım olmuştu pirtili kanamamda oldu hatta adetten daha yoğundu ama benimki yarım gün sürmüştü iğne falan vermediler mi ben iğne vurunmustum lavoba hariç hiç kalkmadim
Kaderbadenida Mzzz vurmadılar iğne falan gece başlayan kanamam çok şiddetli devam ediyor napçam bilmiyorum
Mzzz Kaderbadenida yaa neden acaba neyse canım sen çok dikkat et kendine yapacak bir şey yok zaten sağlıklı bir gebelikse bir şey olmaz eğer sagliksizsa zaten yapacak bir şey yok 🙏🙏🙏
Kaderbadenida Tgcmr benim kanamam hala var ve çok bütün kıyafetlerm kan oldu az öncede et parçası düştü normal mi bu durum öğlenden sonra doktora gideceğim korktum