Benim de 39+2 de (dün) normal doğum düşünüyoruz Dr çatı muayenesi yaptı 2 cm açıklık var rahmini uyarıyorum kanaman olabilir normal suyun veya sancın gelirse gel dedi bu hafta gelebilir hatta bir iki gün içinde gelicek muhtemelen dedi nst de sancı düzeyi normal çıktı ama çatı muayenesinden sonra regl ağrısı gibi ağrılarım başladı gerçek sancı habercisi mi bu ağrılar dikkate almalı mıyım? Böyle bir durum yaşayan var mı rahminiz uyarildiktan ne kadar sonra sancınız/doğumunuz başladı?