Mlklm24 Merhabalar yoldan geldim uzunca, uzandım bebeğimin hareketlerini kasıklarımda hissediyorum. Birinde öyle bi hareket etti ki makat bölgeme vurdu sanki hareketi. Korktum erken doğum vs tehlikem mi var diye uyuyamadım.
meryeemucr Mlklm24 bebek makat gelişi pozisyonunda olabilir yani baş yukarıda ayakları aşağıda. Bu sebeple öyle hissediyor olabilirsiniz, benim de öyleydi. Ayakları o kadar aşağıdaydı ki doğuracağım sanıyordum. En son ki muayeneniz iyiyse dert edinmeyin.
Ebrar042 Mlklm24 makat geliş büyük ihtimal bebişin benimde öyleydi ve ayağı bacağı çıkıp gelecek diye korkuyordum 😁 makat geliş olması bence baş geliş olmasından daha iyi bu haftalarda. Hiç olmazsa erkenden kanala girmemiş olur 🫠
fasulye-annesi Mlklm24 ayakları aşağı dönmüştür, aynı şikayetle doktora gittim meğersem ayakları iş başındaymış, uzatın ayaklarınızı biraz yükseğe dinlenin güzelce
mavikalpvemavikalp Mlklm24 korkmayın bu durum normal makat gelişi falan değildir yukardan ittirmiştir kafasını aşağı vurmuştur bir risk olcağını sanmıyorum Olsa doktorunuz söylerdi bence erken doğum riskleri öyle kolay olmuyor😊
Mlklm24 meryeemucr son muayeneme 1 hafta oluyor o zaman başı aşağı gibi bir şey demişti aslında yön mü değiştirdi acaba, o kadar panikledim ki ilk gebeliğim insan tedirgin oluyor çok teşekkür ederim
Sevil1996 Ebrar042 bende 27+2 yim 26 da gittiğimde doktora kafası assgıda ayakları yukarıdaydı hep göbekte hissediyordum tekmeyi şu iki gündür rahimde sürekli ya dönmüş olabilir mi
Ebrar042 Sevil1996 benim ikiz ve bi sonraki gittiğimde bile dönmüş olabiliyorlar yerleri dar olmasına rağmen 🥹 Tabiki olabilir ama elleriyle de yapıyor olabilir. Güçlü hissediyorsan ayağıdır zayıf hissediyorsan elleri 🫠
Sevil1996 Ebrar042 valla iki gündür hafif hissediyorum göbekte , ama rahimde güçlü hissediyorum önceden göbekte güçlü hissederdim ve tedirgin oldum
Ebrar042 Sevil1996 Hareketinden endişe etmeyin korkulacak bir durum değil. Hareket etmezse sıkıntı sağlıkla kavuşursunuz inşaAllah ☺️