Koalms 14+2 haftalık olduk 13.haftaya kadar çok kötüydüm. Ayakta duramıyordum aşırı bel ağrım vardı sürekli kusuyordum çok şükür şu an daha iyi gibiyim☺ tek yumurta ikizi olduğu için doktor sıkı takip altında olacaksın demişti onun dışında bir şey söylemesi bana 😊