Seda_nur4760 Kızlar bebeğim 40 günlük emerken çok fazla ellerı ayakları hareket ediyor bu durum normal mı
Minigiim-vebenn52 Seda_nur4760 normal tabi elini ayağını yeni yeni keşfetmeye başlıyor öyle öyle alışacak emerken el teması kurabilirsin mesela elini tut sabahları kol bacak aktivitesi yaptır Kundak yaptın mı Çok fazla bebegi
mavikalpvemavikalp Seda_nur4760 yani bebekler emmeyi çok severler heycanlanıyo olabilir bence normal bir durum Ben daha hamileyim bebeğim olmadı öyle düşündüm sadece yanlış bilgi vermek istemem🤷🏻♀️
Seda_nur4760 Minigiim-vebenn52 ya ben istiyorum kı özgürce isteıdgı gibi uyusun dursun ama eşim kundak yap diye sürekli uyarıyor sıçrıyor uykusunda o yüzden 😔
Minigiim-vebenn52 Seda_nur4760 bende öğle ilk on beş gün sanırım yaptım sonra bıraktım ama sıçrayıp kendini uyandıran bi bebekse kundak yap daha rahat uyur serbest kundak yap
Seda_nur4760 Minigiim-vebenn52 evet öyle sıçrıyo uyanıyor eşim de o yüzden istiyor bende yapıyorum ☺️