Hanimlar merhabalar.. Ben Genetik taramali tüp bebek tedavisindeyim 5tane embryom genetige gitti.. Sizce sonuclar nezaman gelir? Hemen hemen 2hafta oldu. Merak ediyorum bu sürectede cyclo adet düzenleyici hapa basladim Adetimin gelmemesi icin.. Doktorum genetikten haber gelince hapi birak Adetin gelsin diyecek sanirim… Ozaman da rabbim nasip ederse Transferim olcak🥺❤️🤲