Serendipity16 merhaba, rahim ağzı uzunluğum 2 3 hafta önce 46 mm idi son bi kaç gündür çok kasılmam var diye şehir hastanesine gittim gece acile 31 mm ölçtüler gayet iyi dediler. Ama bana sanki çok kısalmış gibi geldi sormak aklıma da gelmedi. Kendi doktoruma gitsem belki daha uzun çıkardı ölçümden ölçüme de değişir gibi :/ elle de açıklık kontrolü yaptı nst va hiçbir sıkıntı yoktu şükür ama yine de kafamı çok kurcalıyor bu iş… Siz ilaç mı kullandınız uzaması için ?