Kızlar adetim bu ayın 7 sinde ama ben nisanın 31 inden martin 4 üne kadar kahve rengi akinti yasadm 3 gündür pembe akintim var ama çok az peçeteye silince geliyo adet olucam diye ped koymuştum 5 damla anca geldi adette olmadı hayla hiç adet belirtildi yok sizce neden olur içinizden bu durumu yaşayan oldumu