cgnduru Bu ikinci bebeğim kızımda 14 haftada başladım hissetmeye baya hareketli bir bebekti, ama oglumu hiç hissetmiyorum normalmi ya acaba kilo fazlam var ilkinden sonra pek veremedim ondanmi sanki hiç hareket falan yok
fatmanurrr95 Kızınızda erken hissetmişsiniz bence ondan öyle düşünüyorsunuz ☺️ 20. Haftaya kadar bekleyin anca hissedersiniz diye düşünüyorum.