emir_01
Onun gözü sizde değilse sizinde gözünüz onda olmasın en azından öyle davranın inanın erkeklerin egosu daha da cok artar iki yada üç kac kadin üstüne düşerse o kadar kendilerini nimetten sayarlar hâlbuki bilmezler kadın iffet ve namusu sebebi ile tek erkekle ömrünü gecirmek ister yoksa erkeği sokakta bir kadın beğenirse kadını binlercesi beğenip hoşlanabilir onları beğenen parasina bakar tipine bakar boy posuna bakar ama kadının bakımlı olmasi dikkat çekmeye yeterlidir bile yani iffetli kadınları kendilerinin kölesi sanıp asla benden vazgeçemez düşüncesi taşıyorlar bu düşünceyi kırdığınız an dengesi şaşar ve tamda o zaman akıl etmeye başlar kaybediyorum korkusu yaşamaları gerekiyor bazı adamların eğer çaresizim onunla yaşamak zorundayim diyorsanız ayni evde farkli dünyaları yaşayın hayatınızda olduğunu dahi unutmuş gibi yapın siz değil bırakın o huzursuz ve mutsuz olsun biri gidecekse de kendisi olsun sevgisiz ilgisiz alakasız kendi halinde bir adam olsun o evin icinde