2minisannesii Kızlar hayırlı geceler 👋🏻 Bir kaç gündür karnımda ağrı ve aşırı kaşınma var bu arada 35+3 haftadayız . Bu durumu yaşayanlar var mı acaba aranızda normal mi böyle olması ???
esmaerdemir 2minisannesii normal bende de öyle oluyor nemlendirici sürüyorum aynı ama özellikle alt karın da kaşıntı oluyor bebiş aşağıda olduğu için muhtemelen
Temmuzmucizesi26 2minisannesii nasıl bir kaşıntı acaba. Benimde var özellikel geceleri alt karnımda vajinama yakın yerde beni mahvediyor kaçıdıkça kaşıyasım geliyor hemde acıyor kabardı hep
feslegenkokusu Ağrıyı bilemem ama kaşıntı göbeğin çatlıyor olduğu için olabilir ben yırtıyordum kaşınmaktan mahvolmuştum. Ne yazık ki çatladım. Sen kaşımamaya ve nemlendirici sürmeye çalış