Selamlar 34. Haftadayim 2. Bebegim ilkindede ayaklarim cok sismisdi hele dogumdan sonra ayaklarim balin gbi olmusdu normal dogum bu arada . Ödem atmak icin yaptıginiz birsey varmi gebelikdede dogum sinrasindada tavsiyelerinize aciğim.. kollarim falan cok agriyor hep kafamin ustunde tutuyorm salamiyorum .