Arkadaşlar ilacımı kullanıyorum. İlaç ya da doz sorgulaması yapmıyorum. Sadece fikir almak istiyorum. Ben 5.90′la başladım hamileliğin başında. 50 mg ilaç kullandım 1 ay sonra 7′ydi tiroidim. 75 mga çıktık bir anda çıkmayalım dedi. 15 gün sonra 3.2ye düştü. 100 mg başladık. Bugün test verdim yine hiçbir düşüş yok. Hedeflenene düşmediğinde tekrar yükselmesinden korkuyorum açıkçası. 3 olduğu için değilde 7 ye çıkması ürkütüyor beni. Doktorumla bayramdan sonra görüşeceğim ama merak ediyorum bu tiroidi tetikleyen ekstra faktörler var mı ? İlacımı doğru kullanıyorum, gebelik öncesi de yüksek değerler görmüştüm bu arada. Gebelik tiroidi değil yani sadece. Ona göre ilaç dışında önerileriniz var mı? Gerçekten tiroit hastalığı olan arkadaşlardan dönüt bekliyorum 😊