eminedln-27  kızlar adetim 12 gün geçti pkosum var. Bugün aşırı akıntı göğüs ucu hassasiyeti ve kasıkta ağrı oldu dün silikti bugün böyle oldu.
babysmomy eminedln-27 gebelikte olabilir baya geçmiş bence gebelik testi yapın ovülasyonla gebelik öğrenen çok
neval270071 eminedln-27 pik bu gebe yazanlar olmuş da alakası yok pik yaparken böyle çıkar hemen umutlandırmayın arkadaşlar çatlamaya doğru da 2.çizgi silikleşir yarın ertesi gün vs deneyin göreceksiniz
eminedln-27 babysmomy bunda 2 3 gün önce yaptım sanki yoktu yani eğer silik çizgi.olup da fark etmediysem bilemem.
eminedln-27 OnlyBaby bana diyet vermişti doktorum 1 ay uygulayabildim. O ay adetim hemen düzenli olmuştu ama onun dışında kurtulamıyormuşuz bu ömürlükmüş
eminedln-27 neval270071 pik mi anaa dün yaptım silikti ve hiçbir belirti yoktu bugün başladı şuan da azaldı muhtemelen çatladı mı acaba.
eminedln-27 neval270071  çatladım mı şimdi ben bu da az önce ait.
ipeekseker Eger gebelik olsaydı aşırı koyu kirmizi olmask gerekiyo 2side. Doktorum oyle demişti. Eger biri az biri daha koyuysa pcoslu olduğun için sürekli boyle görürsün demişti. Belki sizinki değildir. İnsandan insana degisiyor sonuçta
ipeekseker eminedln-27 ikisininde koyu olmasi gerekiyo çatlamanın olduğunu anca oyle onlarsin pcos oldugu için surekli boyle çıkar bana doktor silik degil ikiside kop koyu olmasi lazim ki çatladıgini bilelim demişti canım