S19- Merhabalar ben 9+4 haftalık gebeyim eskişehirdeki özel hastanelerin muayene ücretleri hakkında fikri olan var mı?
Muzuriko S19- ben 38 haftalık hamileyim anadolu hastanesinde Tanser beye gidiyorum 1500 muayene ücreti 70 tl nst istenilen tetkiklere göre de 200-300 arası kan tahlili ücreti ödüyorum. Doğum içinde sezeryan ya da normal fark etmeksizin 25bin tl dediler
baharmom35 Ipekulas ben gürlife da Gülay hocaya gitmiştim rahim filmini çekmişti çok memnun kalmıştım
Ipekulas Zeyciikk seda deniz ışıklara gidiyorum 2 kere gittim memnunum yani onunla devam edicem ilgili bi doktor tek sıkıntı numarasına mesaj atabilir miyim diye sorduğumda çok ciddi bişey olursa yoksa hastaneyi aramamı istemişlerdi 💁🏼♀️
Svgrbzz 8 aydır anadolu hastanesi tanser beye gidiyorum alanında çok cok iyi bilgili bi doktor duymuşsunuzdur zaten 1000 tl di muayene 2 aydır 1500 tl oldu ee tabi her ay bi kan bi test yapılıyor kesin 3 bini buluyor çıkmamız hastaneden
Zeyciikk @Ipekulas aaa aynıymış doktorumuz😂 ben de henüz 1 defa gittim şimdilik memnun kaldım gibi. Ben de numarasını aldım ama öyle bir şey demediler ama tabi biraz tatsız bi söylem olmuş. İnsan mesaj atmasa bile bi sıkıntıda sürekli yazabileceğini bilmek istiyor
Ipekulas Zeyciikk yaa evet daha hiç yazmadımekiniyorum mesela 🙃 fiyatıda ocak sonunda grüştük 25 bin normalde sezaryen da fiyat değişmiyormuş biz anlaşalım dedik olmaz doğumu hangi gün yaparsak o gün fiyat neyse o oluyormuş 🤦🏼♀️ Değişir mi fiyat dedik bizimki haziranda değişmez büyük ihtimalle ama belli de olmaz dediler malum piyasadan 💁🏼♀️
feyzaceylan Zeyciikk Merhaba eskişehirde gebe sayısı ne kadar az forumda 🌸🥲 ben de 14 haftalık gebeyim seda deniz ışıklardan memnun musunuz acaba?
Zeyciikk @Ipekulas bir de siz doğum için fiyat aldınız mı? Benim randevuma daha var da merak ediyorum bu uygulamada da Eskişehir’den hiç kimse yok sanırım bir bilgiye ulaşamadım 😂