mrshavva 35. haftaya kadar çıkmayan göbek çizgisi acaba 35’ten sonra niye çıktın ki gerçi çok belli değil zamanımız da az kaldı 🙈
sonsuzmasalim mrshavva hamilelikten sonra gidiyormuş zaten geri🙈 bendede 20 haftalıkken çıktı ama kayboldu göbek büyüdükçe bende anlamadım😅
Krasivyy mrshavva bnm erken çıktı biraz 16 haftada aşşağıdn belirmeye başladı 20 deyim göbek deliği üstüne çıkmadı daha ama hala deliğin altından kasıklarıma doğru iniyor
CansuCaTurkmen Bende 17-18 de filan çıkmıştı sanırım 31 haftalığız hala var hoşuma gidiyor açıkcası 😌
Ayazayaz Ya sizin Bebişlerin cinsiyeti ne bana erkek çocuklarında çıkıyor diolar 2. Hamileyim çıktı buda erkek 🤷🏼♀️ 2 sindede 16 dan sonra çıktı
Ayazayaz sonsuzmasalim bak kaybolana şaşırırım işte tuhaf benimki karnım büyüdükçe belirginleşmişti Aslada kaybolmamıştı 🤷🏼♀️ Bunda çıktı şuan 17 ye girmek üzereyim kaybolurmu bilmiyorum 😂
sonsuzmasalim Ayazayaz vallaha bende anlamadım kaybolmaması lazım ama niye kayboldu bende şaşkınım🤷🏽♀️