1fatma_nurr 27+5 benimde canım iki akşam önce acillik oldum. sabah yarım elma, 4 kaşık yoğurt ve bir avuç fındık yemiştim. akşama kadar bir şey yemeyi unutmuşum bazen olabiliyor. akşam iftar sofrasında bir şeyler atıştırdım ama tam o sıra gebelik zehirlenmesinden bebeğini kaybeden bir yakınından bahsetti biri. sofrada da her şey çok karışıktı, midem bulandı korktum bir şey yiyemedim. ayağa kalkmamla fenalaşmam bir oldu. yaklaşık 1 saat 6-4 tü tansiyonum. acilde kadın doğum uzmanı vardı allahtan, doktor açlıktan dedi 😓