29+1’deyim. Son zamanlarda çok daha duygusal ve melankolik hissediyorum. Zaten çok hassas bir insanım. 1. ve 2. Trimesterda böyle yoğun duygularım yoktu. Şu an çok daha yoğun. Ayrıca eşim daha sert ve aksi olduğumu söylüyor, bilmiyorum ben pek objektif bakamıyorum ama olabilir. Ayrıca hiç olmadığı kadar bir cinsel isteksizliğim var. İstemiyorum yani sadece olmuyor. Hepsi hormonlar yüzünden mi? Öyle duygularım var ki lohusalığa çok mu erken girdim diye düşünüyorum 🥹 Benim gibi olan var mı?? Kendimi kötü hissediyorum