Kızlar bugün bebeğim çok hareketli değildi. Hareketleri saymadım ama belki 6-7 dir. Az önce de baya rahatsız etmeye çalıştım salladım dürttüm en sonunda bir kez ufak bi tekme attı. Şeker falan yedim yine yılan gibi ufak bir hareket etti bekliyorum şuan. Acile gitsem mi ne yapsam bilemedim normalde bu saatlerde baya hareketli olur