Haticemhy2727 13+3 selamlar bizim cinsiyet bayram sonrası inşallah belli olacak mide bulantısı ara ara geliyor geri kalan hersey yolunda pek sizin Cinsiyetleriniz belli oldu mu hamilelikleriniz nasıl geçiyor
Senmsii Haticemhy2727 23+5 olduk :) cinsiyetimiz erkek 🩵 benimde prilam kullanmadığım zaman günüm çok kötü geçiyor onun dışında şuan için güzel biraz agirlasmaya başladım oda.boraz zorlamaya hareketlerimi kısıtlamaya başladı:)
ozgezynp Haticemhy2727 32. haftadan herkese selam kızlar yeni yeni ağrılarım var göbeğimi taşımak zorlaşıyor ama heyecanım ağır basıyor bütün zorlukları görmezden geliyorum 💕
Haticemhy2727 pamuk34_ inşallah rabbim bu haftalarada gelmeyi nasip eder inşallah sende sağ salim bebişini kucağına alırsın canım 🤗
dogurangaplumba Haticemhy2727 31+2 61 gün kaldı uygulamaya göre 2. Kızımızı bekliyoruz günler geçmiyor diyorum ama sanırım bayram haftası olduğu için yoğun geçiyor gibi bayramdan sonra yine yavaşlar badanaydı halılardı koltuklardı derken yine hızlanır sonra günler yavaşlar 🤣🤣 son 10 diyeceğim günleri iple çekiyorum❤️🙏🏻
Kutsal_koc dogurangaplumba yaa aynı gündeyiz 🌸bizde 31+2 olduk. En son 28nde kontrole gitmiştik bayramdan sonra gideceğiz yanlış anlamayın kıyaslama için değil ama bebiş nasıldı kilosu beni doktorum korkuttu biraz 1150 Gr di 28. Haftada gerilik var deidndikakt et vs 32 den sonra kritik diyince. Alışveriş bile yapmadım daha hiç 🤦🏻♀️
Bsraaydnn 33+3 yalancı sancılar bel ağrıları agirlasmalar sert tekmeler mide yanmaları ve bitmeyenn kusmalarrla selamlar 😂
Smhayg Haticemhy2727 36+2 olduk dün çatı muayenesi oldum üst kemik basık dedi ebe . 3000kg kızım zor olabilir normal doğum dedi.Doktorum bayramdan sonra tekrar bakıcaz duruma göre birde ben bakayım dedi Kendimi hiç sezeryana hazırlamadım bu yüzden korkuyorum 😦
coldekikutupayisi 5+4 🥹 Böyle sizler gibi 30lardaki annelere nasılll imreniyorummm maşallaaahh bir an önce o zamanlara ışınlanma duasııı 🫶🏻🫶🏻