Sedapetek yaa bende ilk öğrendiğimde doktorm 2 nisan demişti bende keşke 4 nisan olsa demiştim manifestin kralı olmuş 3 nisan normal kontrole gittim ki 4 cm açılma vardı eli kolu sallaya sallaya yatış yaptılar gece 12 ye kadar normal sancı sürdü doktorlar ya böyle olmaz 3 gün sürer olmadı sezeryan yapalım dedi bende dedm ki yok 12 yi bekliyor çocuk 4.4 olsun sonra dedm manifest yaptık yine sanırım 12 .15 de bir sancılar gelmiş öf öf 1.17 de oğlum doğdu 🥰