Heeepinize merhabalar anniş adayları ve annişler 👋🏻 Dün gebe olduğumu öğrendim 5+4 🥺 Aşşşırı mutlu ve heyecanlıyım ve yol gözümde çoook büyüyor 😭 Ben şimdiden bebişime kavuşmanın hayaliyle yanıp tutuşmaya başladım 🤣 Benim gibi taze heyecanlı bir an önce doğurmanın hayalini kuran gebeşler var mıdır acabaaasııı 🫶🏻💕