bulutersan ben tam 32 olmadan aldım çalışabilir raporunu. Verdikleri belgede de ne zaman izne çıkacağınız yazıyor eğer 37 ye kadar çalışacaksanız daha bişey yapmanıza gerek yok orda yazan tarihte otomatik raporunuz başlayacak. Ha daha önce izne çıkmak isterseniz doktorunuza gidip yeni bir rapor almanız gerekiyor o kadar.