Kızlar ben 31 haftalık hamileyim 2.doğumum olcak 26 yaşındayım tüplerimi bağlatmak istiyorum başka çocuk düşünmüyoruz eşimle ortak kararımız malum ekonomik şartlar ve 2 çocuk düşünüyoduk hep doktoruma danıştım iyi düşün istersen bağlarım dedi etrafında bağlatan var mı daha sonra bağlanan tüpler çözülebiliyor mu memnunlar mı yardımcı olur musunuz