Öyle aman aman bi süt sağmıyorum ama öğlen boş kaldıkça bir biberon dolduracak şekilde sağım yapıyorum nasıl muhafaza ediyorsunuz ben çok yapmadığım için biberonu dolaba koyuyorum içireceğim zaman da biraz sıcak suda bekletip öyle içiriyorum kaç gün dolapta bekleyebilir yada biberonla dışarıda dursa oluyor mu