Pembesarelle2 ilk 4 ay pek birşey kullanamdim ama benim 2. Ayimda hafif bir leke oldu yuzumde. Gebelikten bütün vücudunuz kuruyor kupkuru 🤐🤐🤐, mustelanin güneş kremini aldım az bir damlası , güzel , cildim ışıl ışıl, uzun süre kaliyor , kurulugumada iyi geldi , suratım bile pul pul oluyirdu