Dadaliya ilk bebeğimin kalbi durmuştu hiç bir şey hissetmedim. Kalbi durduktan 3 hafta sonra hafif bi lekelenmem geldi çok az. Yorgunluktan olmuştur diye gitmedim öyle. bir kaç gün sonra yine oldu. İçime doğdu eşime dedim ki lekelenmem oldu bebeğin kalbi durunca da böyle oluyor gidelim mi dedim. İşte biz benim doğum günümü kutladık ordan hop hastaneye. İlk aylar ayda bir çağırdıkları için benim bebeğim 11 haftalık olması gerekirken 8+3 de kalbi durmuş. Yani 3 hafta öyle ölü taşımışım malesef ki. Emin olmak için 2 hastane değiştirdim bir sürü doktora göründüm öyle kürtaj oldum .